Blue Flower

 

Στις 15 Δεκεμβρίου 2017  και ημέρα Παρασκευή, θα πραγματοποιηθεί

επίσκεψη στο Άλσος Βεΐκου.

Η αναχώρηση των μαθητών θα γίνει στις 8.15 π.μ. και η επιστροφή

τους στο σχολείο στις 13.20 μ.μ.

                                                            

                                                               Από την Διεύθυνση

 

 Με την έναρξη της νέας χρονιάς άρχισε να λειτουργεί το τμήμα υποδοχής προσφύγων.

 

 

Καλούνται οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών τς Β΄τάξης ,

εφ' όσον το επιθυμούν , να προσέλθουν μέχρι  15/6/2018 στο

σχολείο και να υπογράψουν δήλωση ενδιαφέροντος, αν 

επιθυμούν τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν στην Γ΄τάξη,

για το σχολικό έτος 2018-2019, πρόγραμμα πρεοτοιμασίας

για την πιστοποίηση γλωσσομάθειας επιπέδου Β2 στην 

Αγγλική γώσσα (Κ.Π.Γ) ή πρόγραμμα για την πιστοποίηση

επάρκειας χρήσης των Τ.Π.Ε.

 

                                                          Από τη Διέυθυνση

 

 

 

 

5ο Γυμνάσιο Αθήνας

ΎΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ

(ΣΧΟΛ.ΈΤΟΥΣ: 2017-2018)

 

Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

 

  • Μάθημα: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 

ΜΕΡΟΣ Α΄

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ: 1.4 - 1.5

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ: 2.1 – 2.2 – 2.3 – 2.4 – 2.5 – 2.6

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ: 4.1

(χωρίς τις έννοιες της ταυτότητας και της αδύνατης εξίσωσης )

 

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ:   5.1 – 5.2

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ: 7.1 – 7.2 – 7.3 – 7.4 – 7.5 – 7.6

ΜΕΡΟΣ Β΄

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ:   1.6 – 1.7 – 1.8 – 1.9 – 1.10 – 1.11

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ: 2.6

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ:   3.1 – 3.2

                                                                           Οι   καθηγητές

                                                   Ζαχαρίας Βουβάκης - Ευφροσύνη Κουκόγια

 

 

  • Μάθημα: ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ

 

  1. 1.Κεφάλαιο Β΄:

 

  1. 2.Κεφάλαιο Δ΄:

 

  1. 3.Κεφάλαιο Ε΄:

 

  1. 4.Κεφάλαιο ΣΤ΄: σελ. 83,87,88

 

  1. 5.Κεφάλαιο Ζ΄:

 

                                               Οι καθηγήτριες

                       Λ. Τριαντοπούλου                   Ν. Κωστομούδη

 

 

  • Μάθημα : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

 

ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ:

 

18, 36, 43, 45, 92, 112, 144, 160, 195, 200, 207.

 

 

                                                                     Η καθηγήτρια

                                                                   Βασσάλου Ζωή

                                                        

 

  •  Mάθημα : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΏΣΣΑ

 

Ενότητα 1η 

Ενότητα 2η 

Ενότητα 3η ( εκτός οι σελ. 52-55)

Ενότητα 4η

Ενότητα 5η

                                                                                           Οι καθηγήτριες

                                                                                          Τριαντοπούλου Λ.

                                                                                              Φράγκου Μ.

 

  

  • Μάθημα: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

 

                         ΕΝΟΤΗΤΕΣ  2η   Α Γ

                                                   3η Α Γ1

                                                   4η Α,Β1 Γ1,2,3

                                                   5η Α Β1

                                                   6η Α Β1 Γ

                                                 7η Α Β1 Γ1,2,3,4

                                                   8η Γ1,2

 

 

  • Μάθημα: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ (ΟΔΥΣΣΕΙΑ)

 

                   ΕΙΣΑΓΩΓΗ:    κεφ. 1,3,4,7,8

 

                   ΕΝΟΤΗΤΕΣ:  1η, 2η, 5η, 8η, 11η, 14η, 22η

 

Η καθηγήτρια          

                                                    Τριαντοπούλου Λ.

 

 

  •  Μάθημα: ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

unités: 0, 1, 2 (livre et cahier d'exercices)

 

                                                                 Η   καθηγήτρια

                                                                  Χρηστινάκη Ε.  

 

 

 

 

Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

 

  • Μάθημα: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 

ΜΕΡΟΣ Α΄

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ: 1.1 - 1.2

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ: 2.1 – 2.2 – 2.3

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ: 3.3 –3.4

(χωρίς τις υποπαραγράφους: «Η εξίσωση της μορφής

«αxy=γ» και «Σημεία τομής της ευθείας αxy=γ με τους άξονες»).

 

 

 

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ: 4.1 – 4.2 – 4.5

(χωρίς την υποπαράγραφο: «Μέση τιμή ομαδοποιημένης κατανομής»

 

 

 

ΜΕΡΟΣ Β΄

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ:   1.1 – 1.2 – 1.3 – 1.4

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ: 2.1 – 2.2

(χωρίς την παρατήρηση β της σελίδας 143)


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ:   3.1 – 3.3 – 3.5

 

                                                             Οι καθηγητές

                                                       Ζαχαρίας Βουβάκης

                                                     Ευφροσύνη Κουκόγια

 

  • Μαθημα: ΙΣΤΟΡΙΑ:

 

Κεφ. 1ο Ι. 1 Από τη Ρώμη στη Νέα Ρώμη (σελ. 7-9)

ΙΙ. 1. Ο Ιουστινιανός και το έργο του (σελ. 16-17)

2. Ο Ηράκλειος και η δυναστεία του (σελ. 19-21)

Κεφ. 2ο ΙΙ. . 1 Η εξάπλωση των Αράβων (σελ. 26-28)

2. Το εμπόριο και ο πολιτισμός του Ισλάμ.(σελ. 29-30)

Κεφ. 3ο : Ι. 1. Η διαμόρφωση της μεσαιωνικής ελληνικής βυζαντινής αυτοκρατορίας (σελ. 32-33)

2. Η μεταβατική εποχή : Οι έριδες για το ζήτημα των εικόνων. (σελ. 34-35)

3. Η βασιλεία του Μιχαήλ Γ΄ και η αυγή της Νέας Εποχής (σελ. 36-38)

5. Βυζαντινή Εποποιία. Επικοί αγώνες και επέκταση της Αυτοκρατορίας (σελ. 41-42)

6. Η ίδρυση, η εξέλιξη και ο εκχριστιανισμός του Ρωσικού Κράτους (σελ. 43-44)

ΙΙ. 1. Οι εξελίξεις στην οικονομία και στην κοινωνία (σελ. 48-49)

Κεφ. 4ο : 2. Οι Κομνηνοί και η μερική αναδιοργάνωση της αυτοκρατορίας

( σελ. 55-56) ( εκτός από το γ. Εξωτερικές επιτυχίες)

3. Η ενετική διείσδυση και το σχίσμα των Εκκλησιών (σελ. 57-58)

ΙΙ. 1. Οι σταυροφορίες και η πρώτη άλωση της Πόλης ( σελ. 59-61)

2. Η περίοδος της Λατινοκρατίας και τα ελληνικά κράτη ( σελ. 62-64)

ΙΙΙ. 1. Εξάπλωση των Τούρκων και τελευταίες προσπάθειες για ανάσχεσή τους ( σελ. 65-66)

2. Η άλωση της Πόλης ( σελ. 67-68)

Κεφ. 7ο : 1. Οι ανακαλύψεις ( σελ. 110-112)

                                                              

                                                                    Η καθηγήτρια

                                                                   Φράγκου Μαρία

 

  • Μαθημα: ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

 

1. Ινδιάνος Σιάτλ: « Ένα παλιό μήνυμα για τον σύγχρονο κόσμο»

2. Γιώργος Ιωάννου: « Να’ σαι καλά, δάσκαλε!»

3. Άννα Φράνκ: «Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ»

4. Κλέφτικο : « Του Βασίλη»

5.Άντον Τσέχωφ: « Ένας αριθμός»

6. Μπέρτολτ Μπρεχτ : «Για τον όρο « μετανάστες»»

7. Γιάννης Μαγκλής: « Γιατί;»

8. Κ.Π.Καβάφης: « Θερμοπύλες»

 

                                                                                 Η καθηγήτρια

                                                                                 Φράγκου Μ.

 

 

  • Μάθημα: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

 

ΕΝΟΤΗΤΕΣ:     1η, 2η, 3η, 4η, 5η

 

                                                       Η καθηγήτρια          

                                               Ν. Κωστομούδη

 

 

  •  Μάθημα: ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

unités :  4, 5, 6 (livre et cahier d'exercices)

          

                                                                             Η καθηγήτρια

                                                                             Χριστινάκη Ε.

 

 

 

 

Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

  • Μάθημα: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 

ΜΕΡΟΣ Α΄

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ:    1.1 το (Γ) – 1.2 – 1.3 – 1.4

1.5

[χωρίς τις υποπαραγράφους: ε) «Διαφορά κύβων – Άθροισμα κύβων»]

 

 

 1.6

[(χωρίς την υποπαράγραφο: «δ) Διαφορά –
άθροισμα κύβων») και στ) «Παραγοντοποίηση τριωνύμου της μορφής x2+(α+β)x+αβ»].

 



1.8 – 1.9 – 1.10

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

Β. Επίλυση εξισώσεων δευτέρου βαθμού με τη βοήθεια τύπου(χωρίς την απόδειξη του
τύπου λύσεων και χωρίς την υποπαράγραφο "παραγοντοποίηση τριωνύμου")

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ:    2.2

και 2.5

 

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ:    3.2 – 3.3

ΜΕΡΟΣ Β΄

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ:   1.1

1.5 το (Β)

(χωρίς την αιτιολόγηση του κριτηρίου ομοιότητας δύο τριγώνων στη
σελίδα 220).

 


 

                                                                   Οι καθηγητές

                                                             Ζαχαρίας Βουβάκης

                                                             Ευφροσύνη Κουκόγια

 

 

  • Μάθημα: ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

 

1. «Του γιοφυριού της Άρτας»

2. Ελ. Μουτζάν - Μαρτινέγκου: «Αυτοβιογραφία»

3. Κ.Π. Καβάφης, « Στα 200 π.Χ.»

4. Πηνελόπη Δέλτα, « Πρώτες Ενθυμήσεις»

5. Ναπολέων Λαπαθιώτης, « Νυχτερινό»

6. Κ.Καρυωτάκης, «Βράδυ»

7. Στράτης Μυριβήλης : «Τα ζα»

8. Νίκος Καββαδίας: «KuroSiwo»

 

                                             Η καθηγήτρια

                                           Φράγκου Μαρία                                              

 

  • Μάθημα:ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Ενότητες:

1η : Α-Ε ( εκτός από το Γ)

2η : Α-Ε

3η : Α- Ε

4η : Β και Δ

5η : Α, Β, Ε

                                                                                              Η καθηγήτρια

                                                                                           Φράγκου Μαρία

 

  • Μάθημα: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

 

ΕΝΟΤΗΤΕΣ : 4, 6, 8, 9, 11

 

                                              

                                                                                      Η καθηγήτρια

                                                                                     Βασσάλου Ζωή

 

 

  • Μάθημα: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

 

ΕΛΕΝΗ – ΕΥΡΙΠΙΔΗ

 

ΣΕΛΙΔΕΣ : 40-83, 94-101, 132-137

 

                                                                                      Η καθηγήτρια

                                                                                     Βασσάλου Ζωή

 

 

Μάθημα: ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

 Passé Composé, Imparfait, Futur Simple

                       - Livre pages 13 -> 77

                         Cahier pages 6 -> 43

 

                                                                                      Η καθηγήτρια

                                                                                      Χριστινάκη Ε.

 

                                                               

 

 

 

 

 

Μέσα σε δύο(2) ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων (13 και 14 Ιουνίου) 

οι κηδεμόνες των μαθητών /μαθητριών ή οι ίδιοι/ες (εφ' όσον είναι ενήλικες)

μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στο σχολείο, όπου φοιτούν, με την οποία ζητούν

την αναβάθμολόγηση γραπτού δοκιμίου. Η αίτηση συνοδεύεται με το προβλεπόμενο

παράβολο για κάθε γραπτό δοκίμιο.

Οι μαθητές/τριες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τους/τις οποίους/ες

προβλέπεται προφορική εξέταση αντί γραπτής , μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, 

να ζητήσουν επανεξέταση στα μαθήματα που εξετάσθηκαν.

Η αίτηση για επανεξέταση υποβάλλεται από τους κηδεμόνες των μαθητών/τριών

ή από τους/τις  ίδιους/ες , εφόσον είναι ενήλικοι/ες, στο σχολείο μέσα σε δύο(2)

ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων.

Η αίτηση συνοδεύεται από το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε  κάθε μάθημα

για το οποίο ζητείται επανεξέταση.

 

                                                               Από την Διεύθυνση

                                                             Αθήνα 12 Ιουνίου 2018